bliss X Startet 13.Februar.2022 Del på Facebook Startet 13.Februar.2022 Dersom du eller noen du kjenner har fått tildelt plass på Padda (Sørfonden Slipp) i år så hadde det vært fint om du/dere kontakter meg på IM. Det er en en del opplysninger som det kan være nyttig å få for nyankommere Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 19.Februar.2022 Del på Facebook Svart 19.Februar.2022 Er det ikke bare krangling der borte, eller har det blitt ro? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
R.O Svart 19.Februar.2022 Del på Facebook Svart 19.Februar.2022 Fru Jacobsen skrev for 2 timer siden: Er det ikke bare krangling der borte, eller har det blitt ro? Har registrert mye krangling på Mail, og bytte av styret. Har ikke engasjert meg selv, tror det ble en del bråk ifb med en prisøkning. Jeg betaler 12400kr for en 3,8m plass (ingen innskudd). Det må sies å være markedspris, så jeg er happy… Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 19.Februar.2022 Del på Facebook Svart 19.Februar.2022 Ok, leste bare en artikkel i Nordstrands blad. Men ja.. det er fin pris. Jeg betaler adskillig mye mer ikke veldig langt unna Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
lr-80 Svart 19.Februar.2022 Del på Facebook Svart 19.Februar.2022 Padda er en trivelig havn som har hatt veldig gode priser, men økning på 60-100% blir for mye for mange, selv om det er rimelig sammenliknet med mange andre havner i indre Oslofjord. Jeg har beholdt gammel pris ved å flytte båten utover fjorden (bytte planlagt før prisstigningen for å få lettere tilgang til skjærgård). Sitér dette innlegget Link to post
Vittig Svart 19.Februar.2022 Del på Facebook Svart 19.Februar.2022 (redigert) 1 hour ago, lr-80 said: Padda er en trivelig havn som har hatt veldig gode priser, men økning på 60-100% blir for mye for mange, selv om det er rimelig sammenliknet med mange andre havner i indre Oslofjord. Jeg har beholdt gammel pris ved å flytte båten utover fjorden (bytte planlagt før prisstigningen for å få lettere tilgang til skjærgård). Kan bekrefte prosentøkning. Vår økte med 87 prosent i år. Enig i at det er ok pris i forhold til naboene, men fortsatt en voldsom økning på kort tid. Gjør det vanskelig å planlegge båtpengene. Har vel igjen å få en logisk begrunnelse. Kanskje noen her kan utdype hvorfor? Er vel flere ikke nyankomne og som kunne tenkt seg litt mer info. Redigert 19.Februar.2022 av Vittig (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2022 Jeg startet denne tråden av to grunner: 1. for å informere nye båteiere på Padda om at det pågår en sak vedr ueninghet om priser for 2022 og at saken er under behandling hos Oslo Kommune. 2. Jeg ønsker å få samlet inn kontaktinformasjon slik at båtforeningen kan få nye medlemmer inn på sin epost liste. Status pr i dag er at slippen har nektet å gi båtforeningen opplysninger om hvem som er nye medlemmer og hvem som ikke har båtplass på Padda lenger. Jeg har så langt kun fått en henvendelse men en er er bedre enn ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2022 Fru Jacobsen skrev On 19.2.2022 at 12.28: Er det ikke bare krangling der borte, eller har det blitt ro? Det er ikke krangling. Det er snakk om uenighet om hvordan kontrakten som beskriver prisjusteringer skal tolkes Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 21.Februar.2022 Del på Facebook Svart 21.Februar.2022 Ok bra det, i Nordstrands blad var det litt mer dramatisk. Mistillit, kasting av styret og full baluba Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
R.O Svart 21.Februar.2022 Del på Facebook Svart 21.Februar.2022 Fru Jacobsen skrev 21 minutter siden: Ok bra det, i Nordstrands blad var det litt mer dramatisk. Mistillit, kasting av styret og full baluba Jeg har ikke lest Norstrand blad, men sittende styret ble vel kastet, og nytt styre kommuniserer vel kun via advokat med Sørfonden, så litt baluba har det vel vært. Nå står de heldigvis ikke på brygga å «krangler» så det er fortsatt et bra sted å ha båten. Bryggeanlegget trenger sårt en oppgradering, og det er som jeg forstår begrunnelsen for prisøkningen. Padda er en hyggelig havn. Så hvis styret/padda/sørfondne sørger for nødvendig vedlikehold og lobbet for at ikke flere P-plasser forsvinner så et planen min å ha båt her i lang tid fremover… Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.