Jump to content

Edit History

5nacks

5nacks

7 hours ago, Sun Flyer said:

Jeg ser at du er skeptisk til Elvstrøm. Selv handler jeg der først og fremst fordi jeg har god kontakt med folkene der og pga lokal servicemulighet. Når det gjelder problemer som kan oppstå kommer disse oftest av dårlig kommunikasjon mellom kunde og leverandør. Det er viktig å følge opp med spørsmål, sjekke alle mål, diskutere fasong, rev, spiler, slitestyrke/pris/vekt grundig hele veien. Da går det som regel ikke feil.

Størst mulighet for feil kommer hvis man bare plugger inn båttype i et skjema og velger det rimeligste tilbudet.

Problemet er vel at 50k ikke er nok for at Elvstrøm yter service på nivå med noen som bruker 200k. Jeg kjenner til saken, og den er reell. De var ikke villige til å hjelpe til med å ta mål, selv om båten lå 15 min kjøring unna Elvstrøm i Tønsberg. Hva er da vitsen med lokal servicemulighet? Aker seil, har jeg en helt annen erfaring med. Kjempehyggelig og serviceinnstilt, selv om jeg bare la igjen 1000-lapp. Moralen i saken med Elvstrøm er vel at dersom man behandler alle som om hver kunde var den siste, er sjansen for at man handler igjen lik 99%. I dette tilfellet er nok sjansen for gjensalg lik null. 

5nacks

5nacks

6 hours ago, Sun Flyer said:

Jeg ser at du er skeptisk til Elvstrøm. Selv handler jeg der først og fremst fordi jeg har god kontakt med folkene der og pga lokal servicemulighet. Når det gjelder problemer som kan oppstå kommer disse oftest av dårlig kommunikasjon mellom kunde og leverandør. Det er viktig å følge opp med spørsmål, sjekke alle mål, diskutere fasong, rev, spiler, slitestyrke/pris/vekt grundig hele veien. Da går det som regel ikke feil.

Størst mulighet for feil kommer hvis man bare plugger inn båttype i et skjema og velger det rimeligste tilbudet.

Problemet er vel at 50k ikke er nok for at Elvstrøm yter service på nivå med noen som bruker 200k. Jeg kjenner til saken, og den er reell. De var ikke villige til å hjelpe til med å ta mål, selv om båten lå 15 min kjøring unna Elvstrøm i Tønsberg. Hva er da vitsen med lokal servicemulighet? Aker seil, har jeg en helt annen erfaring med. Kjempehyggelig og serviceinnstilt, selv om jeg bare la igjen 1000-lapp. Moralen i saken med Elvstrøm er vel at dersom man behandler alle som om hver kunde var den siste, er sjansen for at man handler igjen lik 99%. 

• Create New...