Framtia Svart 19.Februar.2022 Del på Facebook Svart 19.Februar.2022 Snaut 90 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
bjorngb Svart 21.Februar.2022 Del på Facebook Svart 21.Februar.2022 Framtia skrev On 19.2.2022 at 11.48: Jeg har selv ny fokk i bestilling. Sjekket priser og materialer fra hhv Høeg, North, UK, Gran, Elvstrøm og Doyle. Høeg og North endte klart i hver sin ytterkant av prisrange, men jeg valgte Doyle denne gangen. Dette pga en kombinasjon av produktets egenskaper og respons fra seilmaker underveis i prosessen. Hadde pris ikke spilt noen rolle ville jeg helt klart valgt 3Di, men her var prisforlangende ca 150.000 for ei fokk... Framtia skrev On 19.2.2022 at 11.24: man har ikke seilbåt for å spare penger... :-). *kremt* Sitér dette innlegget Link to post
Jan Øivind Svart 21.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2022 Kan se ut som det heller mot x-drive endure seil fra UK sails Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 21.Februar.2022 Del på Facebook Svart 21.Februar.2022 Det tror jeg kan være et godt valg. :) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sun Flyer Svart 2.Mars.2022 Del på Facebook Svart 2.Mars.2022 Og her ser vi hvordan det går med god kommunikasjon og måling. Skal teste min nye fokk til helgen. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bjørkski Svart 2.Mars.2022 Del på Facebook Svart 2.Mars.2022 Jeg fikk også nye seil fra Elvstrøm sails i høst. Jeg har benytte dem før og de leverte igjen til terningkast 6 Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 2.Mars.2022 Del på Facebook Svart 2.Mars.2022 Men "fikk" er vel å ta hardt i? :D Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Jan Øivind Svart 4.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2022 Nye seil er i produksjon hos UK sails, x-drive endure 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.