Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

Montasjen på din båt er ikke helt feil.

Den kan brukes som den er, men siden jeg er glad i å kjøre tur med rattjolle so ville jeg har rigget om fordi det hadde tatt meg 2 timer og resultatet ville blitt enda bedre, ikke først og fremst fart, men målbart på forbruk i nesten toppfart alene i båten.. og da varer tanken enda en time.... :thumbsup:

Kan du dele bilde av hvordan motoren sitter på skroget sett fra brønnen på båten?

Utifra bildene ville jeg tippet at undersiden av antikavitasjonsplaten er ca 35mm under kjøllinjen på båten. Du oppgir 5-6 cm, har du målt det med en 2m lang planke eller rettholt ?

dieselfan

dieselfan

Montasjen på din båt er ikke helt feil.

Den kan brukes som den er, men siden jeg er glad i å kjøre tur med rattjolle so ville jeg har rigget om fordi det hadde tatt meg 2 timer og resultatet ville blitt enda bedre, ikke først og fremst fart, men målbart på forbruk i toppfart alene i båten..

Kan du dele bilde av hvordan motoren sitter på skroget sett fra brønnen på båten?

Utifra bildene ville jeg tippet at undersiden av antikavitasjonsplaten er ca 35mm under kjøllinjen på båten. Du oppgir 5-6 cm, har du målt det med en 2m lang planke eller rettholt ?

• Create New...