tom Cognac Startet 14.Februar.2022 Del på Facebook Startet 14.Februar.2022 Jeg har fått tips om å bruke fortinnet kabel når jeg legger opp nytt el-anlegg i båten min (jeg har helt ok opplegg fra batteri til bryterpanel, det skal ikke fornyes), fra bryterpanel og til div. strømbrukere (lanterner, horn, viskere etc). Jeg har hørt at det er mye billigere å kjøpe fortinnet kabel hos Biltema. Jeg har søkt og søkt, mulig øynene mine står i veien - men jeg finner ikke fortinnet kabel på Biltema's hjemmeside Så hva heter den hos Biltema? Takker for hjelp Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Lazyjack Svart 14.Februar.2022 Del på Facebook Svart 14.Februar.2022 (redigert) 84-543 Redigert 14.Februar.2022 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eurus Svart 14.Februar.2022 Del på Facebook Svart 14.Februar.2022 https://www.biltema.no/bil---mc/elektrisk-anlegg/kontakter-og-uttak-12-volt/lavspenningskabel-1224-v-2000045550 Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 14.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2022 Eurus skrev Just now: https://www.biltema.no/bil---mc/elektrisk-anlegg/kontakter-og-uttak-12-volt/lavspenningskabel-1224-v-2000045550 Takker Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Teresa Svart 28.Juli.2023 Del på Facebook Svart 28.Juli.2023 Tar opp denne tråden igjen. Er det noen som har erfaring med kabelen fra biltema? Sitér dette innlegget Link to post
tom Cognac Svart 28.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2023 Kjøttmeis skrev 18 minutter siden: Tar opp denne tråden igjen. Er det noen som har erfaring med kabelen fra biltema? Brukte den når jeg fikk lagt opp nytt el i båten min. Ser ut til å fungere helt fint, men synes kanskje kablene er noe tykke (1,5 kvadrat) og litt vanskelige å bøye. Men det kommer an på hva og hvordan du skal bruke dem. Til mitt behov (ble anbefalt å bruke dem av aktiv båtbruker) fungerer de helt fint. Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
trydis Svart 28.Juli.2023 Del på Facebook Svart 28.Juli.2023 Har brukt de til USB-uttak og solcellepanel, fungerer greit for min del. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.