Storkveito Startet 19.Februar.2022 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2022 Skal ha ny TV til båten. Har Quattro så har mulighet får både 12V og 230V selv uten landstrøm. Ser at 12V TV'er er ekstremt dyre i forhold til speks, en del mer klumpete, tykke osv sammenlignet med 230V TVer. Er det en grunn til å ikke gå for 230V TV? Skal monteres i em Targa med takmontert teak kasse der TV blir montert i luka. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøholken Svart 19.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2022 Så lenge du har Quattro og 230V, så kjør på 230V tv. Jeg kjøpte meg en Samsung 32" HD, jeg har WiFi ombord. Nyter godt av alle smartTV appene som YouTube, NRK, Netflix m.m. Det er jo også mye billigere Sitér dette innlegget Link to post
Storkveito Svart 20.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2022 Sjøholken skrev On 19.2.2022 at 18.51: Så lenge du har Quattro og 230V, så kjør på 230V tv. Jeg kjøpte meg en Samsung 32" HD, jeg har WiFi ombord. Nyter godt av alle smartTV appene som YouTube, NRK, Netflix m.m. Det er jo også mye billigere Da gjør jeg det! ? Takker ?? Sitér dette innlegget Link to post
Maufen Svart 22.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2022 Funderar också på att montera TV:n i taket i en teaklåda, du har möjligtvis inga bilder hur lådan ser ut ? Tänkte isåfall bygga en sådan själv spännande och se konstruktionen. Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 22.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2022 Har et par bilder av teak kassen som Saga leverer på sine båter, denne fungerer meget bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.