Baa93
tyder på at flottørhusene suges tomme ja. Et bensinfilter skal gi rikelig flow til din motor mener jeg , men du kan jo forsøke å koble forbi det for å se om det hjelper.
Jeg tenker feilen sannsynligvis er en annen plass i systemet , kan feks være delvis tett sil i inntaket i tanken, eller at en slange på motor ligger med litt for skarp bøy slik at den suges delvis flat av undertrykket fra pumpa. Eller at pumpa ikke klarer å pumpe det den skal
edit; ser dette med bensinslanger har vært nevnt tidligere i tråden, men da var det vel andre ting som var hovedproblemet
Jeg har nå tatt båten opp fra vannet. Skal nå bytte alle bensinslanger frem til fordeler til forgassere. Byttet slange som går fra forgasser til blokk( vackum fra blokka) dette hjalp ikke. Begge bensin tanker er rengjort og gått over, Her skal forhåpentligvis alt være bra. Skal også dobbelsjekke hvordan slange fra vannutskiller og frem til filter i motor sitter. Denne er forsovet ny også.
om inntaket i tanken skulle vært delvis tett, så skulle jeg jo ha merket forskjell på tankene ?