MFolkmann Startet 20.Februar.2022 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2022 (redigert) Oppdaget at det drypper vann ut av to av vinduspusser motorene på min 1986 Princess 35 og lurer på om vannet kommer inn via gjennomføringene / akslingen noen som har hatt dette og noen tips på hvordan løse dette? Redigert 20.Februar.2022 av MFolkmann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 20.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2022 Pleier ikke svare hvis jeg ikke vet svaret men her er sjansen 90% på akselen er rustet eller tetningen til akslen er i stykker 10% på selve gjennomføringen dette er utfra erfaring.Ta gjerne et bilde av akslen uten pusserarm. Sitér dette innlegget Link to post
MFolkmann Svart 20.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2022 Takker for svar, det høres ut som det er akslingen som er rustet da det på den ene motoren kom rustfarget vann ut.... Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 21.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2022 Der lakk det på min også, gå opp til slutt og satte kopper under. Frontrutetrekk hindrer til vanling Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 21.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2022 Vet ikke hvilket merke motorene er men Exalto viskermotorer som jeg har på min båt har reservedel for dette: http://www.inmatech.no/Shop/List/Reservedeler/330/1 Hvis en fyller i litt stoff, eksempelvis (Molytec silikon smøremiddel) som tetter uten å herde og så setter på en gummihette så burde det bli tett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.