Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

Komodo skrev for 2 timer siden:

Den er veldig god, og er det jeg kaller for gjengefett.

Du får Rocol som pasta, aerosol og liquid.

 

Nå ble det veldig mye om Rocol, som er ett av varemerkene som har ett eller flere produkter som får jobben gjort. Jeg ønsker at alle forstår at jeg IKKE mener at man absolutt bør kjøpe Rocol RTD. Det er mange andre gode produkter der ute til 20% av prisen, så tenk deg godt om før du velger, særlig så lenge det er til hobbyarbeid i vanlige materialer...

 

Komodo skrev for 2 timer siden:

Til mer proff maskinering bruker man ikke skjæreolje.

Nå er vel Rocol utviklet for proffmarkedet. Har jobbet med å maskinere, maskineringsoptimalisering, design av eller kontroll av maskinerte produkter over det meste av planeten siste 40åra men jeg har sett Rocol og andre relaterte produkter i vært eneste verksted jeg har besøkt. Siden dette interesserer meg privat også undersøker jeg nok slikt litt over snittet, det er en del av HSE sjekken også, så jeg må.

Hjuloppheng til B747 blir smidd og gjenget med Rocol i Tsjekkia som ett eksempel. Realt kjølevann er bra i et lukket maskineringssenter med 6 til 60bar trykk, men bak i båten til TS mener jeg en seig skjæreforbedrer gjør en mye bedre jobb... 

-apropos det derre ape pip-pip greiene... i Portugal ble det kalt "pegajosso" :crazy: 

 

dieselfan

dieselfan

Komodo skrev 6 minutter siden:

Den er veldig god, og er det jeg kaller for gjengefett.

Du får Rocol som pasta, aerosol og liquid.

 

Komodo skrev 12 minutter siden:

Til mer proff maskinering bruker man ikke skjæreolje.

Nå er vel Rocol utviklet for proffmarkedet. Har jobbet med å maskinere, maskineringsoptimalisering, design av eller kontroll av maskinerte produkter over det meste av planeten siste 40åra men jeg har sett Rocol og andre relaterte produkter i vært eneste verksted jeg har besøkt. Siden dette interesserer meg privat også undersøker jeg nok slikt litt over snittet, det er en del av HSE sjekken også, så jeg må.

Hjuloppheng til B747 blir smidd og gjenget med Rocol i Tsjekkia som ett eksempel. Realt kjølevann er bra i et lukket maskineringssenter med 6 til 60bar trykk, men bak i båten til TS mener jeg en seig skjæreforbedrer gjør en mye bedre jobb... 

-apropos det derre ape pip-pip greiene... i Portugal ble det kalt "pegajosso" :crazy: 

 



×
×
  • Create New...