Jump to content

garmin gps map 720s

kesa

Recommended Posts

Hei, er det noen der ute som kan hjelpe meg med følkgende problem. Har montert ett garmin gps map 720s , airmar  b60 svinger, får ikke ekolodd til å vise bunn, og dybde, alle ledninger er rett koblet, på navmann 4500 ekolodd virker alt, bortsett fra att navmann er svak. er det i selve garmin aperat noe er galt, hører fra dere

Takker for svar, Nei svingeren er i orden,lånte ett anett,ekolodd som svingeren virket på, Da såg eg fisk uten problem 150m, bunnen sterk og fin, Denne garmin 720s får eg ikke bunn på når ligger i havna,vet ikke va som er problemet, har en b60 svinger,og denne skall passe til ekoldd. Dersom noen har god forklaring, er takknemelig for det.

kesa skrev for 22 timer siden:

Denne garmin 720s får eg ikke bunn på når ligger i havna,vet ikke va som er problemet,

Garmin har kanskje norges beste support telefon der man treffer norsk talende fagfolk.
Ikke ett coal senter der man i beste fall treffer en underbetalt svenske som må svare på hvorfor ikke bollene hevet seg i ovnen før neste som ringer lurer på hvorfor den nye DAB radioen bare tar inn Hans Bratterud.
Hva med å ta en telefon til Garmin?

Redigert av pipe (see edit history)
  • 3 uker senere...

Hei tenkte skulle skrive ang, det som eg har nevnt tidligere , støy på ekolodd. Her er fasitten, flyttet giver ledning, fra babord side til styrbord, Her er ikke noen elektriske ledninger, tidligere låg giver kabel på en bro full av ledninger 12v,samt att avstand fra dynamo ca 15cm, Her finst ikke noe problem med støy, No kan eg skru opp styrke, og se fisk på 200m, Berre til orientering, Tross att giverkabel er sjermet, er det ikke godt nok. Tross att dei som selger, sier att kabel er sjermet, ikke der årsaken ligg. Ok her er vertfall ikke mer iritasjon hos meg når er på fiske. God Helg

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...