HiWard Startet 28.Februar.2022 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2022 Jeg har en slik i båten min: Kan noen fortelle meg hva dette er? Det går noen ledninger inn/ut av den og to klare plastrør. Det ene har en en pil på seg. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Cerberus Svart 28.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2022 Ser ut som en vindusspylerpumpe Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 28.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2022 Ja, tror dette må være vindusspylepumpe. Det er vel mulig å sjekke hvor slangene går? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 1.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2022 Tipper det er et dobbelt fustasjeoppheng! Hvor i båten er det og hvor går slangene? ser misstenkelig ut som en spylemotor Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
HiWard Svart 1.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2022 Takk for tilbakemeldinger. Denne saken er montert mot akter på styrbord side, rett i forkant av skottet til motorrommet. Slangene går forover i båten, men jeg har ikke klart å følge dem hele veien. Nå har jeg tre stemmer på en vindusspylepumpe og det virker meget fornuftig. Jeg tviler på at dette opplegget fortsatt er i drift, det burde vel være en tank til vindusspylevæske, eller er det bare ferskvann? Kan heller ikke huske å ha sett noen spyledyser ved frontruta, men det må dobbeltsjekkes. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Cerberus Svart 1.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2022 Det er ikkje sagt det er det den er brukt til. Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 1.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2022 Cerberus skrev for 11 timer siden: Det er ikkje sagt det er det den er brukt til. Det har du rett i ? Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.