kristian Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Hvor da i Rona? Skal vel bli langs gamle E-18 ytters i bukta ved Rona, men når, vet vel ingen. Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 (redigert) - For det andre: Er det noen besteforeldre som nå har båtplass og er på gang med å avslutte båt og båtplass, overfør båtplassen til barnebarn i stedenfor, for de kan sikkert ha lyst på båt en gang i fremtiden. Det er slutt på å kunne arve båtplass, dette ble endret i forbindelse med tilbakebetaling av innskudd/ økning av leie for noen få år siden. Rona skulle være ferdig i 2011, men jeg tar dette med alle forbehold.....det er ikke lenge til 2011.... Redigert 6.Mars.2009 av Oteren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Jeg har satt min datter på snart 4 år på venteliste til 4-meters plass, forhåpentligvis får hun en plass før pensjonistalder. Bare pass på at det ikke er en begrensing på antall medlemmer i en husstand som kan stå på venteliste som f.eks er tilfelle i Lillesand! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Sjøtummel Svart 6.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2009 Rett hadde vært om min bestefar sin båtplass hadde blitt overført direkte til min bror, da hadde han også arvet anseniteten fra 50 tallet (går vist bare ann å overføre slikt 1 gang). Det er er ingen smart politikk for kommuner som trenger litt innflytting for å kompensere for utflytting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.