Jannmar Startet 1.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2022 Jeg ser at de oppblåsbare vestene jeg nå har i båten er modne for utskifting. En hadde plutselig blåst seg opp. Dvs. den var halvfull med luft og noe av stoffet i yttertrekket var revnet. Ved nærmere ettersyn så jeg at ytterstoffet i de andre vestene også var "råtnet" og meget lett lot seg rive. Dette er gamle, jeg husker ikke hvor gamle, Regatta - vester. Skal derfor gå til innkjøp av 3 nye oppblåsbare vester, og tenker da at RS sine må være bra greier. Er de det? Hva med komfort? Jeg bruker helst båten til fiske, og da er det en fordel at vesten ikke er for mye i veien. Noen erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 1.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2022 Hej Det du skall se upp med är att det är monterat en säkring på gaspatronen. Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 1.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2022 Har hatt disse i noen år. Grei å ha på kroppen både til fiske og ellers. Har heldigvis ikke hatt bruk for dem ennå. Samtidig litt støtte til RS. Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 1.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2022 Beltereima har en lei tendens for å slakke seg, ellers grei og behagelig vest. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.