Colliejenta86 Startet 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2022 (redigert) Heisann. Er det noen som vet hvor det går Ann og kjøpe bunnpanne til en perkins 4108 motor? Redigert 2.Mars.2022 av Colliejenta86 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Hei! Velkommen her. Hvis du skal unngå å få slettet spørsmålet ditt av moderator må du endre på tittelen. Skriv f.eks: "Hvem har bunnpanne til Perkins 4108?" Eller noe tilsvarende. Sitér dette innlegget Link to post
Colliejenta86 Svart 2.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Gudrun skrev 7 minutter siden: Hei! Velkommen her. Hvis du skal unngå å få slettet spørsmålet ditt av moderator må du endre på tittelen. Skriv f.eks: "Hvem har bunnpanne til Perkins 4108?" Eller noe tilsvarende. Kan jeg endre det nå? Før jeg la det ut stod det at når jeg hadde postet det så kunne jeg ikke endre det før om 2 timer Sitér dette innlegget Link to post
Colliejenta86 Svart 2.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Gudrun skrev 10 minutter siden: Hei! Velkommen her. Hvis du skal unngå å få slettet spørsmålet ditt av moderator må du endre på tittelen. Skriv f.eks: "Hvem har bunnpanne til Perkins 4108?" Eller noe tilsvarende. Fikk vist gjordt det. Leste feil jeg. Takk for hjelpen. ? Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Båtfolk hjelper alltid hverandre! Sitér dette innlegget Link to post
Colliejenta86 Svart 2.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Båtfolk er best. ? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 (redigert) Blant annet her. Hvis du googler 'oil pan perkins 4 108', kommer det inn noen treff. Jeg regnet vel med at du har sjekket hos; Dieselmannen Universal Diesel Økonomideler etc etc.... Redigert 2.Mars.2022 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Ligger en delemotor på Finn Torget, hel eller i deler. Sitér dette innlegget Link to post
Colliejenta86 Svart 2.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Hulda skrev for 6 timer siden: Blant annet her. Hvis du googler 'oil pan perkins 4 108', kommer det inn noen treff. Jeg regnet vel med at du har sjekket hos; Dieselmannen Universal Diesel Økonomideler etc etc.... Er min forlovede som prøver og fikse motoren. Skal si disse du sendte og se om vi finner en. Takk for hjelpen. ? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Prøv Viking gjenvinning Godøy. De har mange motorer fra båter som blir hugget. Pluss diverse brukt båtutstyr. Har mange avdelinger fra nord til sør Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.