Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

larshans1 skrev 28 minutter siden:

synes mange pensjonister sutrer mye til tross for at de tilsynelatende virker til å ha det helt greit?

Det kan godt være, poenget mitt var mer å få fram at det er forskjell på folks økonomi, uavhengig av alder og status? Spesielt for de med trangere økonomi vil det være merkbart inngripende i lommeboka med høyere drivstoffpriser.

Selv seiler jeg mest, så kommer ikke til å merke økt drivstoffpris så mye på utfarten akkurat, men som båtboer der primæroppvarminga er diesel merkes det godt at dieselen nå er dyrere enn før. Får heller vurdere å gå over til filtrert brukt frityrolje etter hvert, så får vi litt gatekjøkkenstemning i havna?

Hakkannen

Hakkannen

larshans1 skrev 23 minutter siden:

synes mange pensjonister sutrer mye til tross for at de tilsynelatende virker til å ha det helt greit?

Det kan godt være, poenget mitt var mer å få fram at det er forskjell på folks økonomi, uavhengig av alder og status? Spesielt for de med trangere økonomi være svært inngripende i lommeboka med høyere drivstoffpriser.

Selv seiler jeg mest, så kommer ikke til å merke økt drivstoffpris så mye på utfarten akkurat, men som båtboer der primæroppvarminga er diesel merkes det godt at dieselen nå er dyrere enn før. Får heller vurdere å gå over til filtrert brukt frityrolje etter hvert, så får vi litt gatekjøkkenstemning i havna?

• Create New...