Sinten Startet 17.November.2005 Link til dette innlegget Startet 17.November.2005 Hei Eg har tenkt å kjøpe ei 10 fots jolle med ein 9,9hk suzuki på hekken. Motoren er frå 1990 og båten er enda eldre(ca 1988). Er det nokon som veit kor mykje eg bør by på denne båten? (motoren er orginal og i god stand, det er båten også) Setter pris på alle gode svar. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Magnum Racing Svart 8.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2006 Ka båt da?? styrekonsoll? Sitér dette innlegget Ingenting er umulig.. det tek berre litt lengre tid =) Link to post
roaldbj Svart 8.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2006 2.000 for båten og 2.000 for motoren. Dersom selgeren må selge: totalt 3.500 Dersom kjøperen må kjøpe: totalt 4.200 Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 8.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2006 Du kan jo f.eks sjekke finn.no og autodb.no så ser du hva prisene er på den typen du har sett på, prisene varierer enormt på diverse joller det kommer mye an på hvor populære de er. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 8.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2006 Fint at de vil hjelpa meg altså, men denne båten kjøpte eg for snart eit år sia og eg betalte 6000 kr for båt og motor. Syntest det var ein grei pris Her er litt bilder. (den var rosa før) Her er motoren Motoren Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
roaldbj Svart 8.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2006 Sånn kan vi lures når vi ikke leser datoen på de forskjellige innleggene i tråden - jeg burde ha sett det , fordi jeg har gjort samme tabbe tidligere. Forresten ser det ut til at Sinten har fått seg bra båt - håper at den gir båtgleder!! . Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 8.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2006 Å ja den har gjeve mykje glede . Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
M/S Bastard Svart 9.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2006 Heisann, var ikke du på jakt etter rimelig styrekonsoll Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 9.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2006 Jo var for såvitt det, men slo det i frå meg. Den konsollen var ikkje så veldig synst eg, men snekke og fjernkontroll til 480 kr er jo ikkje så gale akkurat. Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.