Roger og Olina Startet 6.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2022 Kjøpte ny tv i fjor. Jepp, den skulle være Android slik at en kan laste ned apper etter behov. Har byttet til riks tv hjemme og når jeg skulle laste ned denne appen, så støttet TVen det ikke. Heller ikke appen til TV2 aaargh. Så hva anbefales av duppedingser å kjøpe? Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinskutelaus Svart 6.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2022 Chromecast er enkelt og greit i bruk og oppsett. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 6.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2022 Kapteinskutelaus skrev On 6.3.2022 at 6.51: Chromecast er enkelt og greit i bruk og oppsett. Vis hele sitatet Absolutt den billigste løsningen. Samt støtter det meste av streaming tjenester ? Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 6.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2022 Chromecast (2020) med fjernkontroll. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil A. D. Svart 6.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2022 Chromecast er enkelt og greit, bare være obs på at den streamer automatisk i så høy oppløsning som den kan. Det betyr unødvendig mye data i noen tilfeller. Om noen kjenner til hvordan det kan reduseres så tar jeg gjerne imot tips! Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 6.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2022 Støtter Chromecast v4 (Google TV) Bruker disse i heimen med godt resultat. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
finnmarken Svart 6.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2022 Jeg har brukt Apple TV i flere år nå. Synes det fungerer greit. Deler internett fra mobilen med Ice+. Det gir meg 1000 GB data og er langt mer enn jeg klarer å bruke opp. Ice+ gir en hastighet på opptil 10 Mbit og viser seg å holde greit til å strekke Tv. Jeg hadde mobilt bredbånd tidligere, men det var altfor dyrt. Det var heller ikke bedre. Noen steder er nettet er for dårlig, men det er det med mobilt bredbånd også. Riks TV er også for dårlig, ja faktisk oftere enn nett fra mobilen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.