Jump to content

Wallas 800T - Hva slags vifte?

yamarin68dc

Recommended Posts

Hei

Jeg har en Yamarin68 DC - Der er det en Wallas 800T (Se bilde) Jeg har sett at det finnes vifter til 800-serien, men jeg har vanskeligheter med å finne viftemodellen til 800T. Er det noen som vet det spesifikke modellnavnet på viften til 800T? 

Og, om viftemodellen ikke er å få tak i, kan det fungere med en ovnsvifte? (se bilde) (som man feks. kan kjøpe på Jula?

-Th

9A82A54E-7746-4E3C-8B47-29BE89854123_1_105_c.jpeg

ovnsvifte.jpeg

skjærgårdsdram skrev 9 minutter siden:

Mener du kan bruke varmevifte lokket til 800D modellen.

Og det mener jeg også, selv om enkelte plasser så står det at det ikke kan brukes.

Jeg har sjekket diverse bruksanvisninger for 220D lokket, og kan ikke se at det ikke skal passe med koblinger.

Og prisen er kr 5495,- frem til 01.04.2022, da vil det stige i pris til ca kr 5995,-.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Jeg mener absolutt at det skal fungere også, men jeg har aldi prøvd selv. Jeg ser ingen grunn til at dette ikke skal fungere sammen. Alt til wallas er svindyrt. Ikke vits å vente til prisen går enda mer opp. Det er vel 30 dagers opent kjøp. Bestill, prøv og enten behold eller lever tilbake.:thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...