Jump to content

Edit History

Code0

Code0

lurvetass skrev 16 minutter siden:

Så ut som mye vann inn i båten.

ser vel bare at det bobler friskt et sted, litt unna ser det stille ut. Mulig det er en pumpe nedi der uten tilkopling til slangen. Det kommer vann ned masta og gjennom lekkasjer i dekk (?) så noe vann kan det jo være. får se hva neste video viser.

Snakker om hentetur fra hel....

det blir vel litt som man gjør det til... De har ligget til kai i flere uker, så at de starter med motor og elektrisitet som ikke virker tyder ikke på mange prøveturer.

Jeg så gjennom en tidelig video hvor båten nettop var kommet på vannet, og han filmer kartplotter og andre instrumenter fra 90-tallet og sier at alt her er nytt, så hva selger / megler har sagt og hva som står i annonsen hadde jo vært interessant å vite. Om de får hevet kjøpet / penger ut av selger så blir jeg imponert. Kjøper jeg russebuss fra 90-tallet og kommer tilbake en mnd etter og sier at jeg vil heve kjøpet så er vel ikke det en selvsagt ting.

Code0

Code0

lurvetass skrev 14 minutter siden:

ser vel bare at det bobler friskt et sted, litt unna ser det stille ut. Mulig det er en pumpe nedi der uten tilkopling til slangen. Det kommer vann ned masta og gjennom lekkasjer i dekk (?) så noe vann kan det jo være. får se hva neste video viser.

Code0

Code0

lurvetass skrev 13 minutter siden:

ser vel bare at det bobler friskt et sted, litt unna ser det stille ut. Mulig det er en pumpe nedi der uten tilkopling til slangen. 

• Create New...