19 fot
Ruby skrev On 18.7.2022 at 22.36:Javel, del videre på facebook og la historien leve videre der. Jeg mener fortsatt at denne tråden ikke hører hjemme på Baatplassen siden trådstarter åpenbart ikke deltar her lenger…..
Gode råd som kan gis her når uansett ikke trådstarter
Når man starter en tråd for å be om hjelp er det jo naturlig at trådstarter oppdaterer tråden sin og forteller hvordan det gikk.
Jeg synes ikke det er noe galt i at tråden oppdateres av andre når trådstarter svikter.
Gode råd kommer frem hvis de bare gidder å lese. Og det kan jo hende de leser uten å være pålogget også. Eller at noen oppdaterer dem med tips fra Båtplassen.
Dessuten sørger tråden her for at gode hjelpere får med seg hva som skjer og gir tips på Facebook. Det hadde de neppe fått om tråden bare døde ut.
Mange båtinteresserte (inkludert meg selv) synes båtplassen er et greit sted å holde seg oppdatert på om båt, men uten at man dermed gidder å stadig sjekke på en om noen omtalt i en tråd for lenge siden har kommet seg noe videre.
Jeg kikket også på en video og den var langtekkelig med mye gåing rundt før å vise noe, men uten at de kom til poenget. Minnet mest om sånn det blir hvis man bare slenger et kamera over til en tilfeldig person og sier: "du er på direkte TV, fortell litt om et eller annet", og så tar med alt mulig rart uten redigering.