Taskeladden
joern-eo skrev for 1 time siden:Hvis dere kun har harselas og nidord å komme med....hvorfor orker dere da å følge med på dem? Har dere et slikt innestengt behov for å få ut av dere negativitet, så gå på fotballkamp. Da kan dere skrike og gaule så mye eder og galle dere bare vil. Ta med poden slik at han lærer seg hvordan ekte menn ter seg...
For når man prøver å komme med råd, til noen som helt klart trenger det, så blir man blokka og ignorert. De hører ikke på andre enn familie (som det heller ikke virker som har peiling) og de som jatter med dem.
Prioriteringene er også helt på trynet.
Det er snakk om folk som skal over Biscayabukta på en rimelig kjip tid av året, men sliter med å bytte en sikring på lensepumpen.
Det er ikke harselering å kalle en spade for en spade. Og nidord er det heller ikke. ingen vits reise nidstang her.
Vi skriver i en tråd de har opprettet selv. Ingen som har laget noe tråd om dem her. Ingen som hindrer dem i å komme med tilsvar.
Tvert i mot, de hadde fått den hjelpen de trenger og vel så det, om de bare hadde spurt.
Har ingen problemer med å innrømme at jeg følger med, bare for å se når det går til helvete.
Men jeg ønsker dem ikke noe vondt. Over hodet ikke. Ingenting er bedre om de får dette til . Det ser bare jævli dårlig ut. Og det er lov å si er det ikke?
Å ignorere tips fra erfarne folk er som å skyte seg selv i leggen.
Du kan jo selv prøve å gi dem noen realistiske råd i chatten eller sende en pm, så skal du se du blir blokkert du og.
Fotball er drita kjedelig. Så det kan noen andre se på. Da stirrer jeg heller i veggen :p