Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta i grove trekk. Den absolutt korteste veien er i overkant av 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig og stopper knapt noe sted.

 

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Samtidig nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å legge båten i opplag på land frem til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap.

Da kan man kaste loss med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute som er planlagt i ro og mak. Det kan bli en riktig hyggelig hentetur/ferie nordover. Nå ligger det heller an til å bli bare stress og problemer.

 

Screenshot_20220723-014412-01.jpeg.6620019856afd0deff5130e7af68fa80.jpeg

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta i grove trekk. Den absolutt korteste veien er i overkant av 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig og stopper knapt noe sted.

 

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å legge båten i opplag på land frem til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man kaste loss med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute som er planlagt i ro og mak. Det kan bli en riktig hyggelig tur/ferie nordover. Nå ligger det heller an til å bli bare stress og problemer.

 

Screenshot_20220723-014412-01.jpeg.6620019856afd0deff5130e7af68fa80.jpeg

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta i grove trekk. Den absolutt korteste veien er i overkant av 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

 

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å legge båten i opplag på land frem til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man kaste loss med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute som er planlagt i ro og mak. Det kan bli en riktig hyggelig tur/ferie nordover. Nå ligger det heller an til å bli bare stress og problemer.

 

Screenshot_20220723-014412-01.jpeg.6620019856afd0deff5130e7af68fa80.jpeg

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta i grove trekk. Den absolutt korteste veien er i overkant av 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

 

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å legge båten i opplag på land frem til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man kaste loss med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute som er planlagt i ro og mak. Det kan bli en riktig hyggelig tur/ferie nordover. Nå ligger det heller an til å bli bare stress og problemer.

 

Screenshot_20220723-014412-01.jpeg.6620019856afd0deff5130e7af68fa80.jpeg

Screenshot_20220723-014412.png

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta i grove trekk. Den absolutt korteste veien er i overkant av 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

 

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å legge båten i opplag på land frem til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man kaste loss med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute som er planlagt i ro og mak. Det kan bli en riktig hyggelig tur/ferie nordover. Nå ligger det heller an til å bli bare stress og problemer.

 

Screenshot_20220723-014412.png.4963e1a1e6f182094c9d3ef08c1fa14d.png

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å legge båten i opplag på land frem til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man kaste loss med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute som er planlagt i ro og mak. Det kan bli en riktig hyggelig tur/ferie nordover. Nå ligger det heller an til å bli bare stress og problemer.

 

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å legge båten i opplag på land frem til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man kaste loss med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute man har planlagt i ro og mak. Det kan bli en riktig hyggelig tur/ferie.

 

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å la båten ligge til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man kaste loss med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute man har planlagt i ro og mak. Det kan bli en riktig hyggelig tur/ferie.

 

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å la båten ligge til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man kaste loss med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute man har planlagt i ro og mak. Da kan det bli en riktig hyggelig tur/ferie.

 

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å la båten ligge til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man fortsette med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute man har planlagt i ro og mak. Da kan det bli en riktig hyggelig tur/ferie.

 



×
×
  • Create New...