Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp underveis, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å la båten ligge til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man fortsette med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute man har planlagt i ro og mak.

 

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur når man har dårlig tid. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Nå nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å la båten ligge til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap. Så kan man fortsette med litt mer euro i lommeboka og en fornuftig rute man har planlagt i ro og mak.

 

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur. Og det er ikke alltid det blåser den veien man skal.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange heftige etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Dessuten nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å la båten ligge til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap.

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange heftige etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Dessuten nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å la båten ligge til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap.

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp, blir det ca 2650 nm. Det er heller ingen kosetur.

 

Uansett byr en slik hjemreise på mange heftige etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Dessuten nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

 

Det mest fornuftige er nok å la båten ligge til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap.

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta. Den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp, blir det ca 2650 nm.

Uansett byr turen på en god del heftige etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Dessuten nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

Det mest fornuftige er nok å la båten ligge til våren og fortsette med mer tid, penger og kunnskap.

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta, og den absolutt korteste veien er 2500 nm. Da går man så mange rette linjer som mulig.

Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp, blir det ca 2650 nm.

Uansett byr turen på en god del heftige etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Dessuten nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tegnet for moro skyld opp ruta, og den absolutt korteste veien er 2500 nm. Legger man inn en del fornuftige og nødvendige stopp, blir det ca 2650 nm. Uansett byr turen på en god del heftige etapper på flerfoldige hundre nm og langt fra land. Dessuten nærmer høsten seg, noe som kan bety at man må vente på værvindu. Ikke noe hyggelig om man har tidspress.



×
×
  • Create New...