Jump to content

Nullstille MMSI på ICOM DSC VHF - tips til hvem som gjør sånt og hva det koster?

Arne Henriksen

Recommended Posts

God kveld!

Har en ICOM IC-M411 liggende som jeg hadde programmert til den forrige båten min men som ikke var montert.

Tenkte å putte den på Finn men så vidt jeg klarer å finne ut må denne nullstilles av forhandler, med kabel og software...  :headbang:

Noen som har fått slikt utført og har en aning om pris - og om det er noen som kan fikse sånt i Trondheimsområdet?

raw.jpg

mvh, Arne
www.tiarora.no

9 minutes ago, pirlo said:

Usikker på om de fører Icom, men Industri & Marine-diesel i Fjordgata hadde vært den første jeg hadde spurt. Om de ikke kan hjelpe deg vet de fort om det kan gjøres i nærheten uten at du må sende noe sted:)

Takk for svar. Ja, de var eneste jeg tenkte på men har ikke sett ICOM der.
Men kan uansett svinge innom og spørre. :-)

mvh, Arne
www.tiarora.no

• 2 uker senere...

Jeg mener firmaet NorthCom AS tar alle typer serviceoppdrag på Icom. De het tidligere Wireless Communications AS og har i alle fall nullstilt et par Icom vhf`er og en ais i forbindelse med bytte av båt/utstyr for meg.  Har notert på en lapp her at navnet Ketil Sandvei i dette firmaet har hjulpet meg med en bærbar Icom for et par år siden.  Tlfnr:  21555600. Epost: kundeservice@northcom.no

• 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...