Arne Henriksen Startet 11.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2022 God kveld! Har en ICOM IC-M411 liggende som jeg hadde programmert til den forrige båten min men som ikke var montert. Tenkte å putte den på Finn men så vidt jeg klarer å finne ut må denne nullstilles av forhandler, med kabel og software... Noen som har fått slikt utført og har en aning om pris - og om det er noen som kan fikse sånt i Trondheimsområdet? Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
pirlo Svart 11.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2022 Usikker på om de fører Icom, men Industri & Marine-diesel i Fjordgata hadde vært den første jeg hadde spurt. Om de ikke kan hjelpe deg vet de fort om det kan gjøres i nærheten uten at du må sende noe sted:) Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 11.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2022 9 minutes ago, pirlo said: Usikker på om de fører Icom, men Industri & Marine-diesel i Fjordgata hadde vært den første jeg hadde spurt. Om de ikke kan hjelpe deg vet de fort om det kan gjøres i nærheten uten at du må sende noe sted:) Takk for svar. Ja, de var eneste jeg tenkte på men har ikke sett ICOM der. Men kan uansett svinge innom og spørre. :-) Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Kobben Svart 23.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2022 Argon elektro fiksa ein iCom for meg i fjor. Hugsar ikkje prisen, berre at eg tykte det var dyrt... likevel ikkje dyrare enn at eg gjorde det ... så kanskje rundt 4 - 500 eller deromkring. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 23.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2022 Jeg mener firmaet NorthCom AS tar alle typer serviceoppdrag på Icom. De het tidligere Wireless Communications AS og har i alle fall nullstilt et par Icom vhf`er og en ais i forbindelse med bytte av båt/utstyr for meg. Har notert på en lapp her at navnet Ketil Sandvei i dette firmaet har hjulpet meg med en bærbar Icom for et par år siden. Tlfnr: 21555600. Epost: kundeservice@northcom.no Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 24.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2022 Takk for tips, får svinge innom Argon Elektro - sparer porto tur/retur om de kan ta det. Skal det sendes inn kan jeg vanskelig skjønne dette kan ende opp billigere enn tusen kroner, og da begynner vinninga å gå opp i spinninga.. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Arne Henriksen Svart 10.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2022 Tenkte jeg skulle svare meg selv her, Argon fikset saken for 344kr, så det var absolutt overkommelig. :-) Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.