Kjellu Startet 12.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2022 Jeg har nettopp tatt ut den gamle Sony FM radioen. Når jeg skal installere den nye grundig DAB radioen ser jeg at ISO pluggen ikke er lik. Finnes det adapter til dette og i såfall hvor finner jeg de.? Sitér dette innlegget Kjellu Link to post
Mr_Stian Svart 12.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2022 Vil tippe dette avhenger veldig av hvilken Sony spiller du hadde og hvilken grundig spiller du har kjøpt. Bilder hjelper veldig. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellu Svart 12.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2022 Sony cdx-s2000 Grundig gx-42dab Sitér dette innlegget Kjellu Link to post
Taskeladden Svart 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 Kan godt være jeg er ute å sykler nå, men tror iso kontakten er i andre enden av ledningen, selve spilleren har ikke ISO kontakt, det kan være forskjell på pioneer og grundig på selve spilleren, men andre enden skal være lik om det er ISO. ISO er de 2 doble såvidt jeg vet. Fulgte det ikke en kabel med Grundig spilleren din? Igjen, jeg er ikke helt stereo-mann så ta det med en klype salt :) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Mr_Stian Svart 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 (redigert) Stemmer som sagt over her. ISO pluggene er de to på bildet. Det burde fulgt med en kabel til spilleren som går over til ISO. Redigert 13.Mars.2022 av Mr_Stian (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 (redigert) Kjellu skrev On 12.3.2022 at 22.32: ser jeg at ISO pluggen ikke er lik. Vis hele sitatet Pluggen inn på spilleren er ikke standard så derfor bør du grave litt i esken Grundig spilleren ble levert med for å finne kabelsettet som hørte med. Alternativt ta kontakt med selger for å melde den savnet. Redigert 13.Mars.2022 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.