Old sailer Startet 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2022 Skal montere en hellas topplanterne og dekkslys komp på masten. lurer på hvordan jeg skal kople den. ser bare to blå ledninger på enheden. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 Du har vel ett minuspunkt i innfestingen i tillegg de to blå er en pluss ledning til hver lampe Sitér dette innlegget Link to post
Old sailer Svart 13.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 Lettere med ett bilde,det ser ut som det sorte er plast ingen minuspunkt bak .Dekkslyset er halogenlampe mitt forslag sett strøm på de to blå pluss og minus lyser bare dekkslys må du ta av glasset til lanterne og koble den med ledning Sitér dette innlegget Link to post
Vestkystseiler Svart 17.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2022 Er det mulig at du bare bruker to ledninger, og at polariteten snus for å switche mellom dekkslys og topplanterne ? Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 17.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2022 (redigert) Old sailer skrev On 13.3.2022 at 13.29: Skal montere en hellas topplanterne og dekkslys komp på masten. lurer på hvordan jeg skal kople den. ser bare to blå ledninger på enheden. Vis hele sitatet Kan du ikke bare åpne enheten?, så ser du straks hvor du skal koble ledningene både til lanterna og dekkslyset. Så lenge det ikke er LED-pærer, er det ett fett hvor du kobler pluss og minus. Om det blir feil i forhold til bryterens PÅ-AV, kan du bare snu om på pluss og minus der Redigert 17.Mars.2022 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 17.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2022 Det kan se ut som du må åpne ''huset'' og koble minus til pæreholderen. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 18.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2022 Har identisk lampe. Bytta ut halogendekkslyset til led i fjor. Med meg gjekk det ei felles minuskabel til dekkslys og topplanterna. Trur dei to kablane på baksida er for straumforsyning. Som sagt ovanfor, dette ser du heilt sikkert om du opnar huset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.