Jump to content

Edit History

Taskeladden

Taskeladden

Få tak i en hegre. 

Er en mannevond jævel som bor i havna her som jeg kaller for messerschmidt'n, og den fores jevnlig. 

Makan til hissig måkejager har jeg aldri sett, har ikke sett en flekk på noen kalesjer siden den kom hit for ett par år siden. Den ligger igjen noen saftige ruker på bryggene, men de regner bort eller så taes de med hageslangen. 

Måkene svinger godt utom så ikke gamle messy går på vingene med ladde kanoner, de tør ikke komme innom lenger. 

Taskeladden

Taskeladden

Få tak i en hegre. 

Er en mannevond jævel i havna her som jeg kaller for messerschmidt'n, og den fores jevnlig. 

Makan til hissig måkejager har jeg aldri sett, har ikke sett en flekk på noen kalesjer siden den kom for ett par år siden. Den ligger igjen noen saftige ruker på bryggene, men de regner bort eller så taes de med hageslangen. 

Måkene svinger godt utom så ikke gamle messy går på vingene med ladde kanoner, de tør ikke komme innom lenger. 

Taskeladden

Taskeladden

Få tak i en hegre. 

Er en mannevond jævel i havna her som jeg kaller for messerschmidt'n, og den fores jevnlig. 

Makan til hissig måkejager har jeg aldri sett, har ikke sett en flekk på noen kalesjer siden den kom for ett par år siden. 
Måkene svinger godt utom så ikke gamle messy går på vingene med ladde kanoner. 

• Create New...