Morten1989 Startet 15.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2022 (redigert) Heisann! Jeg holder på å skal koble opp to stk styre stikker til min gamle autopilot, en gammel Simrad. Disse stikkene er ikke originale S100 NFU3 stikker. Men noe jeg kjøpte på eBay med 2 utganger og 2 innganger og med fjørretur. Og da lurer jeg på om det er noen som vet om de originale Robertson S100 NFU3 styre stikkene bruker pluss signal eller jord/0-volt til å styre med? På diagrammet til min AP3000 står det at det bare skal inn 3 ledere, styrbord, babord og ground. Vil dette da si at jeg skal sende "ground" gjennom bryteren og enten til stb eller bb? Håper noen kan avklare for meg :-D Redigert 15.Mars.2022 av Morten1989 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 15.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2022 Hei. Vet ikke om dette hjelper noe, men jordkabel falt ut på min stikke (Ap100). Forrige eier sendte da bilde av hvor den skulle. Dette er også uoriginal stikke Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
Morten1989 Svart 15.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2022 (redigert) Hei! Har du bilde av hvordan det ser ut i andre siden av kabelen? Der hvor den er koblet inn i hjernen? :-D Tipper at den kabelen som på ditt bilde er gul/grønn, er til å styre stb utslag, og den brune er til bb utslag og den blå er til ground? Redigert 15.Mars.2022 av Morten1989 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart 15.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2022 Morten1989 skrev 9 minutter siden: Hei! Har du bilde av hvordan det ser ut i andre siden av kabelen? Der hvor den er koblet inn i hjernen? :-D Tipper at den kabelen som på ditt bilde er gul/grønn, er til å styre stb utslag, og den brune er til bb utslag og den blå er til ground? Skal sjekke og ta bilde når jeg er i båten Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
Morten1989 Svart 16.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2022 Sandebukta skrev for 22 timer siden: Skal sjekke og ta bilde når jeg er i båten Jeg testet i dag og det er 0 volt styring. Takk for hjelpa :-D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.