Mastiff Startet 15.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2022 Broderen har kjøpt en båt med en E-Tec 60, tipper den er fra rundt 2005. Men det sjekker jeg nærmere på serienummeret når jeg kommer så langt. Den har ikke vært kjørt service på et par år, men virker ellers helt grei. Er det noe mer jeg bør gjøre på den enn å bytte olje på undervannshuset, anoder, plugger, bensinfilter (regner med at den har et innvendig, som de fleste jeg har vært borti før) og impeller? Impelleren er ifølge forrige eier ikke byttet på en del tid, så det er like greit å få gjort det, så holder den noen år til. Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 15.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2022 Gå inn på YouTube og se hvordan du skifter tennplugger. Disse skal stå i en bestemt retning, indeksering. Regn med å kjøpe noen flere plugger enn det du trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 16.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2022 Takk, det der var rimelig sprøtt... Aldri vært ute for det på noe som helst jeg har gjort før, verken bil, båt, moped, motorsykkel eller gressklipper! Hvor nøye er motoren på momentet? Jeg er vant til den gode gamle med å stramme for hånd og så legge på 3/4 omdreining med nøkkel. Men jeg bruker nesten alltid NGK plugger, det virker som om E-Tec skal ha Champion. Får se hva Boatparts har. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.