Jump to content

Edit History

Mjøsfarer

Mjøsfarer

Har minimal erfaring med aksling, så her må jeg lene  meg på fagfolket. Jeg synes det drypper litt for mye herfra, så noe må gjøres. Har prøvd å skru etter, men synes det hadde minimal effekt. Er det så enkelt som å nappe ut splinten og skru tilbake, for så å pirke ut gammel pakning og sette i ny? Og hva slags pakning skal jeg bruke? Har ikke peiling på hva som sitter der, men pakkboksen er vannsmurt hvis det har noe å si. Båten ligger på land, så ingen fare for at den blir i overkant bløt av prosessen. 

88B0DD60-D70A-4C78-8862-E0F7CE21A1AB.jpeg

Mjøsfarer

Mjøsfarer

Har minimal erfaring med aksling, så her må jeg lene  meg på fagfolket. Jeg synes det drypper litt for mye herfra, så noe må gjøres. Har prøvd å skru etter, men synes det hadde minimal effekt. Er det så enkelt som å nappe ut splinten og skru tilbake, for så å pirke ut gammel pakning og sette i ny? Og hva slags pakning skal jeg bruke? Har ikke peiling på hva som sitter der, men pakkboksen er vannsmurt hvis det har noe å si. Båten ligger på lang, så ingen fare for at den blir i overkant bløt av prosessen. 

Mjøsfarer

Mjøsfarer

Har minimal erfaring med aksling, så her må jeg Lene meg på fagfolket. Jeg synes det drypper litt for mye herfra, så noe må gjøres. Har prøvd å skru etter, men synes det hadde minimal effekt. Er det så enkelt som å nappe ut splinten og skru tilbake, for så å pirke ut gammel pakning og sette i ny? Og hva slags pakning skal jeg bruke? Har ikke peiling på hva som sitter der, men pakkboksen er vannsmurt hvis det har noe å si. 

• Create New...