HomerSimpson Startet 21.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2022 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg med å identifisere denne sjøvannspumpen? Denne sitter på en gammel Volvo Penta TD70. Denne har begynt å lekke så jeg trenger evt et rep-sett til denne Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Lazyjack Svart 21.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2022 (redigert) Du trenger ikke noe rep. sett. Demonter, mål simmeringer og lagre, kjøp nytt og sett sammen. Husk å kjøpe simmeringer med rustfri fjær og sette dem inn riktig vei. Redigert 21.Mars.2022 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 22.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2022 Lazyjack skrev for 10 timer siden: Du trenger ikke noe rep. sett. Demonter, mål simmeringer og lagre, kjøp nytt og sett sammen. Husk å kjøpe simmeringer med rustfri fjær og sette dem inn riktig vei. Takk for info Har du noe forslag til hvor jeg kan få tak i simmeringer og lagre på østlandet? Fant en gammel kvittering i båten på simmering 25,00 / 50,00 / 10,00 og Simmeringfjær RF 25 mm. Denne kvitteringen lå sammen med i gammel impeller så regner dette er til vannpumpe. Det lå også en tom eske fra "Koyo Bearings" med delenummer: 60052RSCMGSR. 60052RS har dimensjon 25mm/47mm/12mm. Det lå også en rusten simmeringfjær på ca 50mm i esken. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
JonnyBoy Svart 22.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2022 HomerSimpson skrev 26 minutter siden: Har du noe forslag til hvor jeg kan få tak i simmeringer og lagre på østlandet? Send en mail til Otto Olsen på Skedsmokorset og hør om de kan hjelpe deg https://webshop.oo.no/ Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Lazyjack Svart 22.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2022 TESS skaffer. Høres ut som du har funnet deler etter en tideligere overhaling. Rustfri fjær er avgjørende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.