Jump to content

Edit History

bjoris

bjoris

Har ett Garmin system fra 2013. Det har fungert fint, men i vinter begynte det å vise 0.9 meter dybde og då bare masse artige striper på loddet. Tenkte at det var groe som gjorde det, men nå har jeg tatt vårpussen og det er fortsatt på samme måte. Det er en gjennomgående føler som har "propell" du kan ta opp uten å landsette båten. Men jeg ser ikke helt hvordan en evt skal kunne skifte resten. Både vanntemp og fart fra logg fungerer, men det faller altså lett ut. Typisk er at det kan komme tilbake om du slår av giveren og på igjen...

Hvor begynner en å søke? Det var mye rur på giveren og dette ble vasket forsiktig bort. Har ikke hatt bunnstoff over dette området verken før eller nå...

bjoris

bjoris

Har ett Garmin system fra 2013. Det har fungert fint, men i vinter begynte det å vise 0.9 meter dybde og då bare masse artige striper på loddet. Tenkte at det var groe som gjorde det, men nå har jeg tatt vårpussen og det er fortsatt på samme måte. Det er en gjennomgående føler som har "propell" du kan ta opp, men både vanntemp og fart fra logg fungerer, men det faller altså lett ut. Typisk er at det kan komme tilbake om du slår av giveren og på igjen...

Hvor begynner en å søke? Det var mye rur på giveren og dette ble vasket forsiktig bort. Har ikke hatt bunnstoff over dette området verken før eller nå...

• Create New...