Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Jeg har en tridata-giver fra Garmin med logghjul. Det er en dybdegiver som i tillegg gir temperatur og logg (fart gjennom vann). Selve giveren sitter i en gjennomgående hylse (som går gjennom skroget) og hvor selve giverenheten kan løftes opp for rengjøring/ skifte uten å ta båten opp. 

Mulig du har samme løsning?

TideRace

TideRace

Jeg har en tridata-giver fra Garmin med logghjul. Det er en dybdegiver som i tillegg gir temperatur og logg (fart gjennom vann). Selve giveren sitter i en gjennomgående hylse (som går gjennom skroget) og hvor selve giverenheten kan løftes opp for rengjøring/ skifte uten å ta båten opp. 

Mulig du har samme løsning?

TideRace

TideRace

Jeg har en tridata-giver fra Garmin med logghjul. Det er en dybdegiver som i tillegg gir temperatur og logg (fart gjennom vann). Selve giveren sitter i en gjennomgående hylse (som går gjennom skroget) og hvor selve giverenheten kan løftes opp for rengjøring/ skifte uten å ta båten opp. Du skal i så fall ha et skrulokk som du plugger igjen hylsen med så snart giveren er løftet opp. Har gjort det en gang og da kom det inn et par desiliter vann. Mulig du har samme løsning?

• Create New...