Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Lazyjack skrev for 4 timer siden:

Nå har jeg kjøpt den rådyre Meguiar One Step Compound og håper på bedre lykke med den ?

Det er nok løsningen på dine problemer og også TS sine 
Når du er ferdig er det bare å kjøpe en Meguier wax også.

Jeg tror TS kaster bort all energien på å lage teoretiske problem stillinger i hodet sitt isteden for bare å polere båten å bli ferdig med det.
Men kjenner meg igjen da jeg også liker å over planlegge og tenke ut ting som kan skape problemer til det punktet att ting ikke blir gjort eller tar lang tid før man begynner.

pipe

pipe

Lazyjack skrev for 4 timer siden:

Nå har jeg kjøpt den rådyre Meguiar One Step Compound og håper på bedre lykke med den ?

Jeg tror TS kaster bort all energien på å lage teoretiske problem stillinger i hodet sitt isteden for bare å polere båten å bli ferdig med det.
Men kjenner meg igjen da jeg også liker å over planlegge og tenke ut ting som kan skape problemer til det punktet att ting ikke blir gjort.

pipe

pipe

Lazyjack skrev for 3 timer siden:

Selv om jeg tror han kaster bort all energien på å lage teoretiske problem stillinger i hodet sitt isteden for bare å polere båten å bli ferdig med det.
Men kjenner meg igjen da jeg også liker å over planlegge 

• Create New...