Jump to content

Edit History

Selco Racing

Selco Racing

I og med at feilen kommer og går, så kan det være elektrisk vakkel. Da kan alt være i orden når du måler, for så å svikte under drift.

Anbefaler derfor å frakoble eller laske givere der det er mulig. Da er enhver tvil eliminert på de ut/ innkoblede giverne.

Anbefaler også bruk av ohm/volt -meter med mulighet for avlesing og lagring av max/min verdier, som avleses under kjøretur.

Bensin trykk kan også med fordel avleses under kjøring.

Selco Racing

Selco Racing

I og med at feilen kommer og går, så kan det være elektrisk vakkel. Da kan alt være i orden når du måler, for så å svikte under drift.

Anbefaler derfor å frakoble eller laske givere der det er mulig. Da er enhver tvil eliminert på de ut/ innkoblede giverne.

Anbefaler også bruk av ohm/volt -meter med mulighet for avlesing og lagring av max/min verdier, som avleses under eller etter kjøretur.

Bensin trykk kan også med fordel avleses under kjøring.

Selco Racing

Selco Racing

Anbefaler også bruk av ohm/volt -meter med mulighet for avlesing og lagring av max/min verdier, som avleses under eller etter kjøretur.

Selco Racing

Selco Racing

I og med at feilen kommer og går, så kan det være vakkel i en giver. Da kan alt være i orden når du måler, for så å svikte under drift.

Anbefaler derfor å frakoble eller laske givere der det er mulig. Da er enhver tvil eliminert, og feilen sirkles sakte men sikkert inn.

Anbefaler også bruk av ohm -meter med mulighet for avlesing av max/min verdier, som avleses etter kjøretur.

• Create New...