Trondken Startet 27.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2022 Noen som kjører flagg i akterlanternefeste? Evt. hvordan? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 27.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2022 (redigert) Da trenger du en akterlanterne med feste for flaggstang. Eller hva var det du lurte på? https://www.westsystem.no/p/2400/flaggholder-makterlanternefeste-syrefast-25-mm Redigert 27.Mars.2022 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trondken Svart 27.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2022 Lazyjack skrev 3 minutter siden: Da trenger du en akterlanterne med feste for flaggstang. Eller hva var det du lurte på? https://www.westsystem.no/p/2400/flaggholder-makterlanternefeste-syrefast-25-mm Har et feste for en akterlanterne (yamarin 63dc 22-mod). Spørsmålet er vel om jeg kan bruke det til flaggstang, eller om jeg må inn med separat feste. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 27.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2022 Hvordan i all verden skal vi vite det når vi ikke vet hva slag lanterne du har? Bilde! Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 27.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2022 Trondken skrev for 1 time siden: Spørsmålet er vel om jeg kan bruke det til flaggstang, eller om jeg må inn med separat feste. Legg ut et bilde, så slipper folk gjette Sitér dette innlegget Link to post
Trondken Svart 27.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2022 Vet dessverre ikke eksakt type, for Yamarin skriver ikke noe om det (som jeg kan finne). Sorry - får vel finne ut av det etter jeg får båten da?? Sitér dette innlegget Link to post
Sesama Svart 27.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2022 Hei? mål tykkelsen på akterlanterna, og kjøp deg en flaggstang som er like tykk. Evt flaggstang i tre som du tilpasser. Lykke til?☠️ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.