Mastiff Startet 29.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2022 Det er det snåleste jeg har vært ute for... Jeg trenger en festestropp til det ene batteriet i båten, og jeg finner det ikke noe sted! Jeg vil helst ha den typen som er med plastspenner, alt som ikke er syrefast, ruster jo. Men jeg klarer altså ikke å finne noe sånt. Det fins batterirammer, men det er det ikke plass til der jeg skal ha det. Jeg har sjekket Biltema, Maritim, T.Hansen, Clas og Jula, uten resultat. Er det noen som har sett sånt i det siste? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 29.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2022 Jeg har brukt laststrammer med rustfrie kroker og ditto strammer. Koster litt.... Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 29.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2022 Ja, de er ikke billige. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 29.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2022 Mastiff skrev 50 minutter siden: Det er det snåleste jeg har vært ute for... Jeg trenger en festestropp til det ene batteriet i båten, og jeg finner det ikke noe sted! Jeg vil helst ha den typen som er med plastspenner, alt som ikke er syrefast, ruster jo. Men jeg klarer altså ikke å finne noe sånt. Hva med disse? Begge finner du hos fantastiske Biltema. De orange med aluminiumsspenne er gode greier. Har benyttet de til forskjellige formål i flere år. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 29.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2022 Jeg bruker kraftige strips som jeg kopler sammen, holder i massevis Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 29.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2022 (redigert) @Jannmar Takk, den øverste er akkurat den jeg trenger! @Martine29 Jeg må flytte batteriet ganske ofte for å komme til bak det, så strips er ikke så hensiktsmessig. Redigert 29.Mars.2022 av Mastiff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 29.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2022 Fint det ordnet seg. Hadde tenkt å spille inn å kjøpe en plastikk batterikasse for der følger det med reimer og plastikk feste. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 30.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2022 Det hadde jo også vært et alternativ, ja. Sitér dette innlegget Link to post
Escaro Svart 2.April.2022 Link til dette innlegget Svart 2.April.2022 Her finner du stropper: https://www.marineshop.no/easterner/107111/festerem-for-batterikasser Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 5.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2022 Den der var grei, takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.