Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

59 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

så denne gangen har jeg fått med meg min gode Nevø, kaviarelsker og venn @sap_2000 

Jeg føler meg beæret og gleder meg fælt til å endelig få være med min banjospillende sørlandspredikant av en sjøulk og favoritt- filleonkel på havet.  

Overklar for å suge opp skrønehistorier fra gamledager om torsk på 100 kg i Nidelva og orkan på vei fra Merdø til Torungene  med pioner 8 slik ordentlige onkler skal fortelle når de er på tur med unge, naive og uvitende nevøer fra Østlandet :giggle:

Nei, dette var gillt @Bjørn Løvjomås ? Vi har jo pratet om noe slikt lenge.  Både lengre tur sammen eller to båter samtidig.  Gøy at det klaffet denne gangen ? Synd det bare var fra Bergen vi skulle.  

Litt kjedelig var det at første fly fra Oslo var langt utpå dagen, men vi får prøve å komme oss et lite stykke sørover likevel.  

Er meldt litt vind som avtar mandagen, men i riktig retning er den hvertfall.   

blingser og kaviar er innkjøpt ?

sap_2000

sap_2000

29 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

så denne gangen har jeg fått med meg min gode Nevø, kaviarelsker og venn @sap_2000 

Jeg føler meg beæret og gleder meg fælt til å endelig få være med min banjospillende sørlandspredikant av en sjøulk og favoritt- filleonkel på havet.  

Overklar for å suge opp skrønehistorier fra gamledager om torsk på 100 kg i Nidelva og orkan på vei over til Danmark med pioner 8 slik ordentlige onkler skal fortelle når de er på tur med unge, naive og uvitende nevøer fra Østlandet :giggle:

Nei, dette var gillt @Bjørn Løvjomås ? Vi har jo pratet om noe slikt lenge.  Både lengre tur sammen eller to båter samtidig.  Gøy at det klaffet denne gangen ? Synd det bare var fra Bergen vi skulle.  

Litt synd var det at første fly fra Oslo var langt utpå dagen, men vi får prøve å komme oss et lite stykke sørover likevel.  

Er meldt litt vind som avtar mandagen, men i riktig retning er den hvertfall.   

blingser og kaviar er innkjøpt ?

• Create New...