Jump to content

Edit History

Eika

Eika

Kavala skrev for 2 timer siden:

For meg ser det ut som det er korrekt gjort og utfört etter Sleipners installasjonsinstruks. Jeg har også montert baug propell i vår Ibiza 23 Weekender og det er gjort på samme måte, en "utfylling" i front for å forhindre/begrense vann inn i tunellen under fart.  Det ble en totalt annen båt med baugpropell, 100%  kontroll over alle manövrer.

Dyrt,ja men verdt pengene. Hadde värt interesant å vite hva du betalte for hele installasjonen"Olaskjær". 

 

Sprutkant i nesa og flat bak, men jeg lager den alltid innhol bak for enda bedre hydrodynamikk og mindre vann som kommer inn i røret under fart, så motoren og girhus får så lite belastning som muligt 

 

@Knude har nok en formening om dette, han er jo ett levende leksikon når det kommer til støping 

 

 

 

Her er den siste jeg var med å montere, lærlingen som gjorde jobben og jeg bare forklarte 

https://vm.tiktok.com/ZMYhkusES/

Eika

Eika

Kavala skrev for 2 timer siden:

For meg ser det ut som det er korrekt gjort og utfört etter Sleipners installasjonsinstruks. Jeg har også montert baug propell i vår Ibiza 23 Weekender og det er gjort på samme måte, en "utfylling" i front for å forhindre/begrense vann inn i tunellen under fart.  Det ble en totalt annen båt med baugpropell, 100%  kontroll over alle manövrer.

Dyrt,ja men verdt pengene. Hadde värt interesant å vite hva du betalte for hele installasjonen"Olaskjær". 

 

Sprutkant i nesa og flat bak, men jeg lager den alltid innhol bak for enda bedre hydrodynamikk og mindre vann som kommer inn i røret under fart, så motoren og girhus får så lite belastning som muligt 

 

@Knude har nok en formening om dette, han er jo ett levende leksikon når det kommer til støping 

 

 

 



×
×
  • Create New...