Sjøvind Startet 3.April.2022 Link til dette innlegget Startet 3.April.2022 Kjøpte et brukt Wallas 90 for en stund siden. Det er litt mindre enn apparatet som har stått i båten før, så jeg måtte lage en ny plate og legge over den gamle. Måtte være pinlig nøyaktig med stikksaga for at apparatet skulle dekke hullet. Kan virke som det er ment å sitte i en ramme eller et oppheng av noe slag. Er det uheldig å felle det inn i en kryssfinerplate? Det er ikke mye overlapp i forkant Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 3.April.2022 Link til dette innlegget Svart 3.April.2022 Nei, det skal ikke være noe ramme rundt den. 722333327_90Bruksanvisningkomplett.zip Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Sjøvind Svart 3.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2022 Takk for svar, supert! Da monterer jeg det i den nye plata. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.