Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Hekkbølgen skrev On 5.4.2022 at 10.05:

* Tatt ut alle 6 dieseldysene og testet disse, og de var ok mtp trykk.

Kjedelig dette. Tror du de virkelig, 100% sikkert har testet disse profesjonelt ? Virker jo så dårlig gjennomført alt sammen.

Jeg har liksom mest tro på at problemet ligger med diesel og det som skjer med den fra tank til eksos ut. Har de i det heletatt kompetanse for sjekk av dyser ?

Worry II

Worry II

Worry II skrev On 1.4.2022 at 10.22:

Kjedelig dette. Tror du de virkelig, 100% sikkert har testet disse profesjonelt ? Virker jo så dårlig gjennomført alt sammen.

Jeg har liksom mest tro på at problemet ligger med diesel og det som skjer med den fra tank til eksos ut. Har de i det heletatt kompetanse for sjekk av dyser ?

Worry II

Worry II

Worry II skrev On 1.4.2022 at 10.22:

Nice, MIMA !

Til info, så er ikke dette Joda 310, men en Sunseeker 47, derfor litt kraftigere hekkbølge :smiley:

God tur nedover MIA og Oberst1, medsjø i hele dag, blir sikkert en fin reise. Dette er samme unntatt blondinene på dekk (tror jeg,da)

image.png.1e694f84bb90f13b7ae2830415f5482f.png

• Create New...