Jump to content

Edit History

Karl Norge

Karl Norge

Fint at det ordnet seg til påsketurene.:thumbsup:

Karl Norge

Karl Norge

Slakk rem kan gi vandring i timing, ved pådrag/ avdrag.

Karl Norge

Karl Norge

:thumbsup:

Karl Norge

Karl Norge

dieselfan skrev for 8 timer siden:

Timingen blir riktig helt til reima blir så slakk at den hopper over...

Strammeren trykker på den slakke siden av reima, ikke på driftssiden.

 Timing vil vandre avhengig av belastning.

Karl Norge

Karl Norge

dieselfan skrev for 8 timer siden:

Timingen blir riktig helt til reima blir så slakk at den hopper over...

Strammeren trykker på den slakke siden av reima, ikke på driftssiden.

 Timing vil vandre avhengig av belastning, brems på gir.

Karl Norge

Karl Norge

dieselfan skrev for 8 timer siden:

Timingen blir riktig helt til reima blir så slakk at den hopper over...

Strammeren trykker på den slakke siden av reima, ikke på driftssiden.

 Timing vil vandre avhengig av belastning.

Karl Norge

Karl Norge

dieselfan skrev for 7 timer siden:

Timingen blir riktig helt til reima blir så slakk at den hopper over...

Strammeren trykker på den slakke siden av reima, ikke på driftssiden.

 Timing vil vandre avhengig av belastning, når det bremses på gir blir slakken på timing siden.

Karl Norge

Karl Norge

dieselfan skrev for 7 timer siden:

Timingen blir riktig helt til reima blir så slakk at den hopper over...

Strammeren trykker på den slakke siden av reima, ikke på driftssiden.

 Slakken blir fordelt mellom alle drev, når det bremses på gir. Da blir timing feil.

Karl Norge

Karl Norge

dieselfan skrev for 7 timer siden:

Timingen blir riktig helt til reima blir så slakk at den hopper over...

Strammeren trykker på den slakke siden av reima, ikke på driftssiden.

Timingen forandrer seg gradvis etter hvert som rem blir slakkere. Slakken blir fordelt mellom alle drev. Slik tenker nå jeg.



×
×
  • Create New...