Jump to content

Edit History

pipe

pipe

For egen del ville jeg holdt igjen på å gi verkstedet kjeltring stempel når man ikke engang vet om det er teknisk mulig å kunne kjøre motoren med 1-2 tenner feil på registret.
Registret er også meget enkelt med bare to tannhjul så bytte av reim er enkelt.
Nesten utrolig hvis en mekaniker med 20 åra erfaring skulle bomme på det.

Fakta er nå att motoren går som den skal og TS har nye dysespisser på en motor som ligger på nord siden av 2000 timer.
Høres greit ut for meg å sette det på kontoen for nødvendig vedlikehold.

pipe

pipe

For egen del ville jeg holdt igjen på å gi verkstedet kjeltring stempel når man ikke engang vet om det er teknisk mulig å kunne kjøre motoren med 1-2 tenner feil på registret.
Registret var også meget enkelt med bare to tannhjul så bytte av reim er enkelt og nesten utrolig hvis en mekaniker med 20 åra erfaring skulle bomme på det.

Fakta er nå att motoren går som den skal og TS har nye dysespisser på en motor som ligger på nord siden av 2000 timer.
Høres greit ut for meg å sette det på kontoen for nødvendig vedlikehold.

pipe

pipe

Registret var også meget enkelt med bare to tannhjul så bytte av reim er meget enkelt og nesten utrolig hvis en mekaniker med 20 åra erfaring skulle bomme på det.

Høres greit ut for meg.

• Create New...