Jump to content

Edit History

Hekkbølgen

Hekkbølgen

dieselfan skrev for 4 timer siden:

Dersom du får de brukte dysene til å forstøve, da vet du at verkstedet tok feil.

Ja da skal jeg forsøke å få tak i dysene når verkstedet åpner etter påske ? 

LAKA skrev for 3 timer siden:

Dette stinker. Her har verkstedet trolig gjort både en og to feil, og du som kunde må betale verkstedet for å rette opp igjen. Jeg hadde aldri funnet meg i en slik behandling. 

Ja enig. 

dieselfan skrev for 2 timer siden:

Må innrømme at jeg i lang tid har hatt på lista å legge meg til med dysetester.

Har ringt mye rundt denne uka for å finne alternativer til verksteder som kan teste 2 trinns dyser. Men det må være noen lengst mulig borte fra oslo og ikke noen med direkte kontakt med Yanmar. 

Finner jeg noen som kvalifiserer så spør jeg trolig TS om jeg kan låne dysene og får de testet på min kost, dersom det er troverdig at verkstedet virkelig har tatt vare på TS sine dyser og ikke serverer noe fra rotekassa...

Det var voldsomt hyggelig? får jeg tak i dysene skal du få de og slippe å koste testen. Sier ifra over påske når verkstedet åpner. Men du skal slippe å gjøre det med mindre det er en faglig interesse du ønsker å teste ut. 

Takk igjen alle mann her inne ?

Hekkbølgen

Hekkbølgen

dieselfan skrev for 3 timer siden:

Dersom du får de brukte dysene til å forstøve, da vet du at verkstedet tok feil.

Ja da skal jeg forsøke å få tak i dysene når verkstedet åpner etter påske ? 

LAKA skrev for 2 timer siden:

Dette stinker. Her har verkstedet trolig gjort både en og to feil, og du som kunde må betale verkstedet for å rette opp igjen. Jeg hadde aldri funnet meg i en slik behandling. 

Ja enig. 

dieselfan skrev for 1 time siden:

Må innrømme at jeg i lang tid har hatt på lista å legge meg til med dysetester.

Har ringt mye rundt denne uka for å finne alternativer til verksteder som kan teste 2 trinns dyser. Men det må være noen lengst mulig borte fra oslo og ikke noen med direkte kontakt med Yanmar. 

Finner jeg noen som kvalifiserer så spør jeg trolig TS om jeg kan låne dysene og får de testet på min kost, dersom det er troverdig at verkstedet virkelig har tatt vare på TS sine dyser og ikke serverer noe fra rotekassa...

Det var voldsomt hyggelig? får jeg tak i dysene skal du få de og slippe å koste testen. Sier ifra over påske når verkstedet åpner.

Takk igjen alle mann her inne ?

• Create New...