Jump to content

Edit History

Komodo

Komodo

Mort1 skrev 38 minutter siden:

Nå skal jeg ikke vurdere din kompetanse på dette, men jeg vil påstå at en generell hobbymekaniker ikke har kompetanse til dette.  Det er også mange motormekanikere som ikke har nok kompetanse til dette. 

Det spiller vel ikke så stor rolle om man er hobbymekaniker eller motormekaniker. For min del er jeg ikke motormekaniker, men jeg kjenner både motormekanikere og bilmekanikere som kan kontrollere dyser, og som ikke kan kontrollere dyser. Særlig når det gjelder bilmekanikere så er vel dette noe som den yngre garde ikke behersker. Tror ikke vi skal overvurdere effekten av et fagbrev for mye, det arket sitter ganske løst i disse tider. Det som spiller mest rolle er vel hvilken kunnskap og erfaring man har. For min del har jeg overhalt, justert og kontrollert enkle dyser og fått det til å virke, men har på ingen måte erfaring og kompetanse til å vurdere grensetilfeller og granskning av spisser og hull i mikroskop.

Komodo

Komodo

Mort1 skrev 31 minutter siden:

Nå skal jeg ikke vurdere din kompetanse på dette, men jeg vil påstå at en generell hobbymekaniker ikke har kompetanse til dette.  Det er også mange motormekanikere som ikke har nok kompetanse til dette. 

Det spiller vel ikke så stor rolle om man er hobbymekaniker eller motormekaniker. For min del er jeg ikke motormekaniker, men jeg kjenner både motormekanikere og bilmekanikere som kan kontrollere dyser, og som ikke kan kontrollere dyser. Særlig når det gjelder bilmekanikere så er vel dette noe som den yngre garde ikke behersker. Tror ikke vi skal overvurdere effekten av et fagbrev for mye. Det som spiller mest rolle er vel hvilken kunnskap og erfaring man har. For min del har jeg overhalt, justert og kontrollert enkle dyser og fått det til å virke, men har på ingen måte erfaring og kompetanse til å vurdere grensetilfeller og granskning av spisser og hull i mikroskop.

• Create New...