larsen2000 Startet 5.April.2022 Link til dette innlegget Startet 5.April.2022 Jeg har forsøkt å rubbe bort denne misfargingen med Norpol R-10 uten hell. Dette står under vann i sesongen, så blir kjapt groe - men har ikke opplevd dette tidligere år. Noen tips til hva jeg kan prøve? Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 5.April.2022 Link til dette innlegget Svart 5.April.2022 Må nok slipe. 2000 våtslip, også rubbe/polere.. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.April.2022 Link til dette innlegget Svart 5.April.2022 Har du prøvd Hempel vannlinjerens! den kan blandes veldig grovt Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Grand Banks jr Svart 5.April.2022 Link til dette innlegget Svart 5.April.2022 Prøvd saltsyre eller annen sterk syre? (Husk verneutstyr) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
fs Svart 5.April.2022 Link til dette innlegget Svart 5.April.2022 Enkleste er felgrens fra Biltema, spray på, vent noen minutter og vask av. Enklere enn å blande saltsyre og tilsvarende, men det også fungerer. Det er vel samme virkestoff Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 5.April.2022 Link til dette innlegget Svart 5.April.2022 fs skrev 1 minutt siden: Enkleste er felgrens fra Biltema, spray på, vent noen minutter og vask av. Funker knallbra ! (Virkestoffet er oksalsyre). Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 5.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2022 Takk for bra tips, tester saltsyre da jeg har det liggende :) Sitér dette innlegget Link to post
Albertine Svart 22.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2022 Ble det noe resultat av saltsyre? Ligner litt på noe jeg også har på båten Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Plast Svart 22.Juli.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2022 (redigert) Jeg bruker en fra Biltema også, 'Barnacle remover'. (saltsyre?) Den gjør vel samme jobb, fjerner i hvertfall ruststriper. Redigert 22.Juli.2022 av Kaptein Plast (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.