Lazyjack Startet 6.April.2022 Del på Facebook Startet 6.April.2022 Kjører denne forøvrig utmerkede appen som kartplotter på Huawei Android telefon men sliter med å avslutte den. Om jeg avslutter den som en annen app så forblir den likevel aktiv og jeg må restarte telefonen for å få stoppet den. Tips? Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 6.April.2022 Del på Facebook Svart 6.April.2022 Hva er vanlig måte? Meg bekjent er det to enkle måter: 1. Trykk tilbakeknapp to ganger. 2. "firkanttast" som viser oversikt over alle åpene apper. På min telefon lukker man valgte apper ved å swipe dem oppover. Sitér dette innlegget Link to post
Sesama Svart 6.April.2022 Del på Facebook Svart 6.April.2022 Prøv å dra ned "rullgardinet" ved å dra finger fra øverst på skjermen. Der er det kanskje en notification fra GuleSider appen, hvor du kan deaktivere.. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 6.April.2022 Del på Facebook Svart 6.April.2022 Om du har sporing/slepestrek gående må du avslutte den først. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 6.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2022 På min telefon trykker man høyre knapp nede og swiper opp de appen man vil kverke. Problemet med På Sjøen er at den lever like godt i bakgrunnen og siden den bruker GPS så drar den en del batteri. Jeg vil tro at grunnen til at den ikke uten videre lar seg drepe er at det jo et en navigasjonsapp og dermed en kritisk applikasjon. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 6.April.2022 Del på Facebook Svart 6.April.2022 Jeg swiper opp appen for å avslutte den. Alternativet er å holde inne ikonet til appen, deretter gå inn på "app-info" og velge "tving stopp". Ulike telefoner har sikkert andre navn og fremgangsmåter. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Lazyjack Svart 6.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2022 JonnyBoy skrev for 1 time siden: Alternativet er å holde inne ikonet til appen, deretter gå inn på "app-info" og velge "tving stopp". Ulike telefoner har sikkert andre navn og fremgangsmåter. Da får jeg bare valg om å avinstallere. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 6.April.2022 Del på Facebook Svart 6.April.2022 Den skal som nevnt kun fortsette kjøre om plotter funksjonen er på. Aldri opplevd noe annet på noe enhet. Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 6.April.2022 Del på Facebook Svart 6.April.2022 JonnyBoy skrev for 3 timer siden: Jeg swiper opp appen for å avslutte den. Alternativet er å holde inne ikonet til appen, deretter gå inn på "app-info" og velge "tving stopp". Ulike telefoner har sikkert andre navn og fremgangsmåter. Kjører også via app info. Har funket på alle Android telefoner jeg har hatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.