Jump to content

Edit History

Sara Marie

Sara Marie

Hehe, kom på en artig episode med min With 8 med 9.9 HK (15…) Suzuki: min første bot! ? 

Var 15 år gammel og hadde kjørt denne båten i 1 år, og på vei til Bukta Handel v/Fredagshølet for å fylle litt bensin og møte venner, møter vi plutselig en Politibåt som skulle kontrollere at alle papirer var i orden. Det var det jo ikke…! ? Ikke registreringsnummer, ikke lanterner, og ikke fyllt 16 år… Ble kr 500,- i bot, som var myye penger for en elev i 1985. Ble stoppet en gang til 2 dager etter på samme sted av SAMME Politibetjent, som høflig nok sa «Men er det ikke unge herr (etternavnet mitt), har De hatt bursdag siden sist!??» ? 

Jaja, ble en tordentale, men kul var’n så det ble med den ene boten… ??

Sara Marie

Sara Marie

Hehe, kom på en artig episode med min With 8 med 9.9 HK (15…) Suzuki: min første bot! ? 

Var 15 år gammel og hadde kjørt denne båten i 1 år, og på vei til Bukta Handel v/Fredagshølet for å fylle litt bensin og møte venner, møter vi plutselig en Politibåt som skulle kontrollere at alle papirer var i orden. Det var det jo ikke…! ? Ikke registreringsnummer, ikke lanterner, og ikke fyllt 16 år… Ble kr 500,- i bot, som var myye penger for en elev i 1985. Ble stoppet en gang til 2 dager etter på samme sted av SAMME Politibetjent, som høflig nok sa «Men er det ikke herr (etternavnet mitt), har De hatt bursdag siden sist!??» ? 

Jaja, ble en tordentale, men kul var’n så det ble med den ene boten… ??

• Create New...