Taskeladden
Grønngylt skrev for 9 timer siden:
Det er helt greit at du syns er upassende, for nynorsk er direkte irriterende. Skal ikke skrive hva jeg syns om Ivar Aasen, man skal ha respekt for de døde
Alle skal ha samme forutsetning for å lese innleggene, nynorsk er ett døende skriftspråk og det er mange som ikke skjønner det idag, dagens generasjoner har ikke det på skolen. Men ALLE norske skoler har bokmål. Gild? Du glømte en e, Gilde skrives det, hvis det er slakteriet du mener.
Jeg kunne vist deg bilde av spesialverktøy er du trenger og en oppskrift på hvordan du kan lage det, med mål. Men når du ikke kan forholde deg til bokmål sånn som 99% av alle andre på forumet, sånn at det er lettlest, uten at man må konsentrere seg og gjette seg frem til betydninga av div ord, så gidder jeg ikke og ta bilder og mål for og gjøre jobben din lett
Alle HAR de samme forutsetningene for å lese innleggene, det kalles normal gramatikkforståelse, folkeskikk og nært opp til gjennomsnittlig intelligens. Hvilken av de sliter du med?
Du respekterer de døde, men er tydeligvis ikke smart nok til å gjøre det samme med de levende.
Ask var på forumet her mens du lå i pungen til far din.
Foreslår du tar "spesiell"verktøyet ditt og de nøyaktige målene med deg en annen plass.
Du virker som en særdeles utrivelig type. Heldigvis kan man blokkere enkeltmedlemmer her så jeg slipper å se mer til oppgulpet ditt.
Om du ikke klarer å forstå nynorsk så er du enten 3 år gammel eller ikke den skarpeste skjeen i skuffen, eventuelt begge deler. Det finnes heldigvis behandling å få. Ring 116123 så kommer de å hjelper deg.
Kry | Snakk med en psykolog på nett. Når og hvor det passer deg
P.S merk at jeg skrev på bokmål for å gjøre det enkelt for deg, vil ikke du skal bruke hele søndagen med nesen i en ordbok.